Netværket for Marketing- og Digital chefer

Netværksgruppe for marketingchefer, digital-chefer, projektledere, team-ledere og andre med digitalt ansvar & opgaver. Der er både tid til at blive inspireret af højt kvalificerede oplægsholdere, samt de andre erfarne digitale chefer der deltager.

Emner vi vil gennemgå er bla: Digital transformation, Abonnements-løsninger (digitale), CX & Kunderejser, Kultur/Agile Teams/Governance, Robotter, Adfærds-design, AI/kunstig intelligens, CRM/Dialogmarkedsføring, Digitalt content/brand-aktivering, KPI/tracking/målstyring/rapportering, Usability & test, UX/UI, Klima & Bæredygtighed i digital kontekst.

Som medlem får du ...

  • 8-10 inspirerende og anderledes netværksmøder, -frokoster & -middage pr. år - med ledende talere, som er screenet ud fra deres evne som formidler og digitale erfaringer. Med andre ord - dem som bedst kan garantere, at vi alle får konkret viden og læring med hjem.
  • 50% rabat på konferencer og seminarer; arrangeret i samarbejde med Dansk Markedsføring, Dansk Magisterforening, IDA mfl. - som feks: www.digitaltsalg.dk, www.dendigitaleborger.dk og www.dendigitalekunde.dk
  • Rabat på deltagelse i rejser til internationale konferencer - i 2023 til London (April) & WebSummit i Lissabon (November).
  • 1 workshop omkring digital strategi med afdeling/nøglepersoner i din virksomhed - med udgangspunkt i din virksomheds udfordringer. Aftales særskilt.
  • Individuel sparring/mentoring, om kariere og strategiske overvejelser.

Pris

  • 8500,- pr år./15.000 for 2 år
  • Tilmelding sker løbende, og fakturering er pr. år. Dvs melder man sig til i marts, er medlems-skabet marts-marts.

Hvem er medlem?

De forskellige deltagere kommer fra forskellige brancher, som feks. energi, rejse, tele, medicinal, finans- og mediebranchen. Netværket er kun for chefer & medarbejdere i større virksomheder, dvs ingen leverandører og konsulenter, da der skal være et fortroligt forum med fokus på læring og videndeling

Profilerne er forskellige men alle forankret i det digitale felt: Marketingchef, CMO, Digitalchef, Head of Digital, CDO, Head of Digital Marketing, Digital Marketing Managers, Global CRM & Loyalty Manager, Ecommerce Manager, Head of Digital Transformation m fl. - og har mange års erfaring fra:

  • Akademikernes a-kasse
  • ASE
  • COOP
  • Danske Spil
  • EON
  • Grundfos
  • Alm. Brand/Codan
  • NTT
  • AP Pension
  • Post Nord
  • Copenhagen Capacity
  • Novo Nordisk
  • Royal Canin (Guyomarc'h-koncernen)
  • Spies

"Tak for nogle spændende og interessante møder i år. Det har været en fornøjelse!"

Martin, CDO

"Altid en stor fornøjelse, og meget lærerigt"

Martin, CMO

"Tak for endnu et godt netværksmøde - ser frem til flere"

Nikolaj, CMO

" Det er en stor fordel med de flere forskellige måder vi holder møder på - det gør det ekstra spændende og interessant, og dermed lærerigt!"

Michael, CDO

Næste møde starter om:

Dag
Time
Minut
Sekund

Program for de næste møder fås ved at skrive til [email protected]

Emner vil være bla: Digital transformation, CX & Kunderejser, Robotter, Adfærds-design, AI/kunstig intelligens, CRM/Dialogmarkedsføring, Digitalt content/brand-aktivering, KPI/tracking/målstyring/rapportering, Usability & test, UX/UI, Klima & Bæredygtighed i digital kontekst, Abonnements-løsninger (digitale) mm

Møderne er oftest kl. 15.00 – 17.30. Vi tilstræber at fordele tiden ligeligt imellem oplæggene og erfa-udveksling. Møderne holdes primært hos deltagerne

Tidligere møder:

Tema: Strategier i en turbulent tid - frokost på Nimb v. Tivoli m. Niels Lunde (11-14). .

Vært: Adobe som inviterede netværket til en frokost på Nimb v. Tivoli. Niels Lunde deltog, gav et oplæg og vi diskuterede udfordringer og muligheder, set fra en virksomheds-strategisk vinkel. Dette møde afholdes ca. 5 gange årligt med nye gæste-talere

Tema: Video som værktøj - mødet afholdes med middag hos Twentythree.

Vært: Thomas Madsen-Mygdahl giver et perspektiv på hvordan effektivt brug af video kan løfte kundedialogen. Mødet gav også en rundtur hos TwentyThree's forskellige video-eksperter.

Tema: Digital transformation - mødet afholdes hos Spies.

Vært: Rasmus Panduro, Spies giver et indblik i 30 års arbejde med at digitalisere markedsføringen, en virksomhed og en hel branche: "Case: 30 år i rejsebranchen"

Tema: "Adfærdsdesign" - mødet holdes hos TDC/YouSee.

Vært: Martin Bjerg, TDC/YouSee giver et indblik i arbejdet med adfærdsdesign i en kommerciel kontekst. Vi kommer også forbi agile teams og omnichannel marketing/automation.

Tema: Digitale medier

Anders Blauenfeldt: "Big Tech og de mange dilemmaer"Et lokomotiv kan man blive trukket frem af - men det kan også tromle afsted og køre én over. De store internationale tech-giganter kan i en dansk kontekst i høj grad netop ses som et lokomotiv. Vi bliver trukket frem på en lang række områder, men vi skal samtidig være meget bevidste om at vi nemt kan blive kørt helt over.Anders Blauenfeldt var frem til starten af 2020 digital direktør og del af direktionen hos TV 2. Hans baggrund omfatter også mange år hos YouSee og TDC, samt udviklingen af bogtjenesten Mofibo

Thomas Lue Lytzen, JP/POL: "Medieindkøb med Programmatic”. De digitale muligheder og fordele ved "programmatic markedsføring", på tværs af danske og udenlandske platforme og medier, inkl. en kort status på mediebilledet, digitalt set.

Tema: "Digital Transformation"

Malin Marker Persson, Akademikernes Akasse: ”Digitalisering af kunderejsen hos Akademikernes Akasse”

Søren Gøtterup-Tang, WePly: "Konverter med Chat"

Tema: Kultur: Agile teams - metoder, governance

Troels Skjelboe, CMO, VISMA: Ledelse og Agile Teams, OKR og andre årsager til at agile teams vinder frem: "Jo større en virksomhed er, des mere kompleks fremstår strukturen. Det er vigtigt for os at være transparente omkring hvad vi står for og hvordan vi opererer."

Tema: "CRM, CRM-systemers integration og god digital kundedialog"

Britt Damkjær, forfatter, specialist mm. Britt har i december 2020 udgivet en ny bog om CRM-erfaringer i større danske virksomheder. De fleste større virksomheder bruger mange ressourcer på implementering af nye salgs-styrings/kundedialog-systemer (CRM-systemer).

Tema: Digital Transformation

Bjarke Sejersen fra Satair, hvis enorme WebShop med 6 mio varenumre, driver besparelser på 2 cifrede millionbeløb. ”Digitalisering og digital transformation – hvad skaber succes?”.

Tema: UX/CX, CRM & Robotics.

Jakob Hvam, UX/CX ekspert, "Tænker I kundecentricitet/UX/CX som strategisk disciplin?"

Tema: Digital Transformation; Insourcing/Outsourcing, samarbejds-modeller.

Claus Leinøe, Jelber, "Brug af freelancere - 5 modeller for et effektivt team"

 

Oplægsholdere:

natascha4

Natasha Friis Saxberg er direktør i IT-brancheforeningen, og en key note speaker.

timfa2

Tim Frank Andersen er CEO i Liveshopper, internet-pioner, og key note speaker

annsn

Anne Skare Nielsen er måske verdens første fremtidsforsker, som gør os alle bedre til at imødekomme fremtiden

nielslunde

Niels Lunde er en dansk journalist, erhvervskommentator og chefredaktør. Han var bl.a. ansvarshavende chefredaktør for Berlingske Tidende i perioden 2002 til 2007

ThomasMM

Thomas Madsen-Mygdal er en dansk internetiværksætter, som siden midten af 1990'erne har stiftet og ledet en række it-relaterede virksomheder og arrangementer

andersblauenfeldt

Anders Blauenfeldt, ekspert i medier, samspil på tværs af kanaler og udvikling af digitale medier og med lang erfaring fra bla. TDC, TV2, Mofibo og bestyrelsesposter, og senest Verisure

thomasluelytze

Thomas Lue Lytzen, ekspert i "programmatic" - dvs. annoncemedier der styres via automatisk regler & programmering. Thomas er ansvarlig for programmatic i JP/Politikens Hus.

BjarkeSatair

Bjarke Sejersen, ekspert i automatisering og med lang erfaring fra både B2B og B2C

JakobHvam

Jakob Hvam, ekspert i UX/CX: Tænker I kundecentricitet som strategisk disciplin?

troelsskjelboe

Troels Skjelboe, ekspert i agile teams, OKR, organisations-udvikling og samarbejde og med lang erfaring fra TDC, Telenor, Codan og bureauer, bestyrelsesposter, selvstændig og senest VISMA

clausL

Claus Leinøe, ekspert i insourcing/outsourcing af marketing og med lang erfaring fra både bureau og selvstændig

sgt_weply

Søren Gøtterup-Tang, ekspert i chat-dialog & systemer. CEO i WePly, som servicerer tusindvis af chat-dialoger hver dag for større virksomheder.

BrittD

Britt Damkjær, ekspert i CRM og aktuel med ny boh "Its Our Customer"

london_skyline

London:

Der arrangeres en tur til London i 6.-8 april 2022 ifbm konferencen "Its all about the customer" - se mere på https://business-online.co.uk/

Dette afhænger naturligvis af Corona-retningslinjerne, og har en særskilt økonomi. Vi forventer at prisen vil være ca 5.000,- kr.

Ja tak - jeg vil gerne høre mere om dette spændende netværk

... og jeg er ikke sælger, konsulent eller ansat på bureau

Indtast venligst dit navn.
Indtast venligst en besked
Den Digital Logo 800-600
Scroll to Top