Konferencer, netværk og seminarer

Netværk: "UX Academy"

UX (eller bruger-oplevelsen) er mere og mere relevant for virksomhedernes digitale udvikling, i takt med at brugerne/kunderne bliver forvænte og krævende, produkter og services mere digitale og konkurrenterne tilbyder mere og bedre kundedialog. Der kæmpes en kamp om at tilbyde en enkel. Troværdig og effektiv kundedialog. Vi udbyder denne række af seminarer for at give fokus på bruger-oplevelsens betydning og effekt, og give deltagerne konkret viden og værktøjer med hjem.

På seminarerne vil vi diskutere metoder, cases og læringer med de bedste UX-eksperter i Danmark og udlandet. Du vil få konkrete tips til værktøjer, metoder og eksempler der kan anvendes på tværs af brancher & kunde-segmenter. Vi vil hver gang give tid til at diskutere fordele og ulemper ved konkrete UX-designs, og høre om både succes og fejl fra erfarne UX-specialister.

Der kommer oplæg fra de bedste i branchen, som fortæller om deres konkrete erfaringer. Vi vil komme under overfladen hos vinderne af Dansk Markedsfærings UX-analyse: Q-faktor, som uddyber deres resultater med indblik i deres UX-metoder, resultater og udfordringer, ligesom der kommer eksperter fra såvel Danmark som udlandet. Alle oplæg bliver delt i gruppen, og man vil også kunne deltage virtuelt, selvom vi vil foretrække, at du deltager ved fysisk fremmøde, for at fremme viden-delingen bedst muligt.

Målgruppe: Du kan være marketingchef, projektleder, digitalchef, service designer, UX designer, UI designer, frontend developer, product owner, agile team lead, forretningsudvikler – eller med en anden rolle arbejder med bruger-oplevelsen. Du er interesseret i mulighederne og udfordringerne med god UX, og vil gerne lære fra de bedste.

Læs mere hos Dansk Markedsføring

Netværk for Digital- & Marketingchefer

Netværksgrupper for chefer med marketing & digitalt ansvar. Løbende møder, inspirations-rejser m.m.

Deltagerne kommer bla. fra Pension Danmark, FDM, JP/Pol, PostNord, Bupa, Gyldendal, DSB, Resurs Bank, EON, ASE, Coop, Novo Nordisk & NTT

Programmet udvides løbende med nye møder - enten hos deltagerne eller som gæster hos større danske virksomheder (Feks. TDC, Coloplast mfl)

Netværk: "Programmatic Advertising Update"

Shit, ingen 3. parts-cookies - hvad gør vi?" Fremtiden for det digitale annonce-marked …

Der er grøde i det digitale annoncemarked, og 2020 bliver et spændende år, fordi både EU’s forbruger-beskyttelses lovgivning (ePrivacy, Cookie, GDPR mm), og samt de store, kommercielle spillere - primært amerikanske: Google, Amazon, Apple, FaceBook – er i åben kamp om ejerskabet til brugerne.

Læs mere hos Dansk Markedsføring

Konferencer: "Digitalt salg"

I samarbejde med Dansk Markedsføring, Dansk Magisterforening & IDA afholder vi en række konferencer under den fælles overskrift "Digitalt Salg".

De digitale udfordringer og muligheder synes større end nogen sinde, og det er derfor en strategisk kompetence, at kunne prioritere, udvikle og implementere digitale løsninger. Som medarbejder, leder og som virksomhed. Konferencerne vil have fokus på disse udfordringer og muligheder igennem inspiration og læring fra nationale og internationale cases, så du kan realisere de digitaliserings-muligheder, der har den største værdi for din virksomhed.

Læs mere hos Digitalt Salg

10. marts 2022: "#Den Digitale Borger"

Hvordan skaber vi digital nærhed? Temaet på næste konference om den digitale borger er 'Digital nærhed'.

Hvordan skaber vi mere nærhed digitalt? Vores digitale selvbetjening er allerede en stor succes, som sparer mange ressourcer i det offentlige. Men koster det i forhold til 'nærhed og kvalitet', når en stor del af dialogen foregår digitalt og hvad betyder det for borgernes 'privacy' og tryghed? Hvor kan vi slet ikke have digital dialog, hvor ligger de uudnyttede potentialer og hvad har vi lært af corona-tiden?

Læs mere

Få din virksomhed med på konferencen. Hvad får en sponsor ud af konferencerne?

Indtast venligst dit navn.
Indtast venligst en besked

Afholdt tidligere:

8. oktober: "#Den Digitale Kunde 2020"

Det handler om virksomhedernes digitale dialog med kunderne. Hvad driver den digitale kundeoplevelse? det handler om kunde-portaler & -apps, loyalitets-programmer - og du vil lære om kunderejser, marketing automation, multi-kanal strategier, adfærds-design/nudging, UX/CX, digital CRM mm. Du hører de bedste cases i Danmark fra de største virksomheder

Læs mere

18. juni: "#Digitalt Salg 2020 - midt i en Corona"

Det handler om salg! Digitalt salg og sammenhængen til de øvrige salgskanaler. Du hører de bedste cases i Danmark fra de største virksomheder og får nyt fra de bedste teknologier og største digitale platforme. Hvordan er det gået i de sidste måneder - nogle har løftet salget 500%, andre kæmper en hård kamp for at holde budgetterne. Dagen slutter med en lille sommerfest med jazz, vin, tapas og fagligt netværk på havnefronten i København!

Læs mere

78% af deltagerne sagde at konferencen var bedre end andre konferencer. Hvorfor?

DDB_LinkedIn
Scroll to Top